[:ca]La 6a edició de la Transplant Run ja està en marxa![:es]¡La 6ª edición de la Transplant Run ya está en marcha![:]

[:ca]

La 6a edició de la Transplant Run ja està en marxa!

La cursa serà el dissabte 5 de novembre de 2022 a les 11h. al Parc del Fòrum de Barcelona

Quan

Data05.11.2022 – 05.11.2022

Recollida de dorsals

La recollida del dorsal, del xip i de la samarreta es podrà efectuar els dies previs a la cursa al Centre Comercial Diagonal Mar. La data i els horaris de recollida seran confirmats per l’organització de la cursa en els propers dies.

TR2022

La Transplant Run és una cursa que busca conscienciar la població sobre la importància de la donació d’òrgans i teixits, fomentar la pràctica de l’esport i els hàbits de vida saludables, especialment entre els receptors d’un trasplantament, i recaptar fons per a projectes que millorin la qualitat de vida de les persones trasplantades.

És una cursa 100% solidària organitzada per ADER, que compta amb l’aval de l’OCATT i de la Societat Catalana de Trasplantament (SCT). La recaptació total de les inscripcions i els donatius, realitzats a través de la fila 0, es donarà a un projecte social o de recerca relacionat amb l’àmbit del trasplantament.

Hi hauran dues distàncies, 5 km, pels corredors en general, i 1km, pels més petits.

Les inscripcions a transplantrun.cat es tancaran quan s’arribi als 3.000 atletes inscrits.

T’hi esperem!

Horaris

11.00h. Inici de la cursa

Preus

El preu de la inscripcions és:

• Cursa 5km: 8€ d’inscripció (+2€ de lloguer del xip)
  • Cursa infantil (1km): 3€ per nen + 3€ per adult

Inscripcions atransplantrun.cat

Organitza

[:es]

¡La 6ª edición de la Transplant Run ya está en marcha!

La carrera será el sábado 5 de noviembre de 2022 a las 11h. en el Parque del Fórum de Barcelona

Cuando

Fecha 05.11.2022 – 05.11.2022

Recogida de dorsales

La recogida del dorsal, del chip y de la camiseta se podrá efectuar los días previos a la carrera en el Centro Comercial Diagonal Mar . La fecha y horarios de recogida serán confirmados por la organización de la carrera en los próximos días.

TR2022

La Transplant Run es una carrera que busca concienciar a la población sobre la importancia de la donación de órganos y tejidos, fomentar la práctica del deporte y los hábitos de vida saludables, especialmente entre los receptores de un trasplante, y recaudar fondos para a proyectos que mejoren la calidad de vida de las personas trasplantadas.

Es una carrera 100% solidaria organizada por ADER,  que cuenta con el aval de la OCATT y de la Sociedad Catalana de Trasplante (SCT). La recaudación total de las inscripciones y donativos, realizados a través de la fila 0, se dará a un proyecto social o de investigación relacionado con el ámbito del trasplante.

Habrá dos distancias, 5 km , para los corredores en general, y 1km , para los más pequeños.

Las inscripciones en transplantrun.cat  se cerrarán cuando se llegue a los 3.000 atletas inscritos.

¡Te esperamos!

Horarios

11.00h. Inicio de la carrera

Precios