El passat dimecres 20 de maig vam compartir una jornada preciosa de marxa nòrdica al Parc de l’Agulla de Manresa.
Durant aproximadament una hora i mitja vam caminar, gaudir del bon temps i compartir moments molt agradables entre tots els socis i sòcies participants. I per acabar el dia de la millor manera… vam anar tots plegats a dinar! 
Va ser una jornada molt bonica i agradable que ens va permetre gaudir de l’activitat i de la bona companyia.
Volem donar les gràcies molt especialment a la nostra companya i sòcia d’Aire Yolanda Fernández, que es va encarregar de conduir la marxa nòrdica, i també a totes les persones que vau participar i vau contribuir a fer d’aquest dia una experiència tan especial 



