Fundada l’any 2004

Sobre l’associació AIRE

AIRE és una associació de malalts pulmonars que neix el 2004.

Integrem aquesta associació malalts pulmonars i amb problemes respiratoris, de la naturalesa que sigui, i que estem en tractament mèdic. Alguns estem pendents de ser trasplantats o ja trasplantats.
També la integrem els familiars més propers, amics i les persones que ens vulguin donar suport i ajudar, en la mesura que puguin fer-ho.
La nostra associació és oberta a tots els pacients de Catalunya i de tot Espanya. Per això estem en coordinació amb altres associacions que treballen en aquest sentit.

APORTANT EL TEU GRA DE SORRA, ENTRE TOTS HO PODEM ACONSEGUIR.

Gràcies per donar-nos suport!

L’associació Aire està legalment registrada a la Generalitat de Catalunya amb el número 30.320, secció 1 i CIF G-63830327.

La nostra finalitat és …

Missió

• Pots millorar la teva vida de malalt.
  • T’oferim que puguis explicar les teves preocupacions i angoixes, dubtes i necessitats.
  • Us podem donar suport i acompanyament moral, psicològic, administratiu i recursos materials.
  • Perquè si som un bon grup podem fer sentir les nostres veus a les
  • Administracions per millorar els serveis mèdics i els recursos.
  • Donem pistes als teus familiars per saber com t’han de tractar.

Llegeix els nostres

Estatuts