Bon dia a tots, des d’Aire volem donar les gràcies a tots els que vau participar ahir a l’Assemblea Ordinària de l’Associació que vam fer via online. Era la primera vegada que no la podíem fer presencial a causa de la Covid, i no sabíem quin resultat donaria, segons el criteri dels participants va ser del gust de tots, hi va haver una bona assistència, al voltant de 25 persones, però sent online que ningú es havia de desplaçar esperàvem que n’hi hagués hagut més, excusats queden els que per un motiu o un altre no podien connectar-se. Aire compta actualment amb uns 120 socis, més o menys, i creiem que haurien de ser més participatius en totes les activitats que estem fent per mantenir-nos actius en aquests mals moments que ens ha tocat passar. Des d’aquí vull animar-vos a que us apunteu a les classes que donem, a les reunions, les xerrades etc , tot via online, per donar més vida a l’Associació ja que els que componem la junta treballem, amb molta entrega i il·lusió, per donar els serveis màxims possibles que puguin estar al nostre abast. Així doncs gràcies als que vau estar ahir amb nosaltres, això ens dóna animo a seguir treballant i lluitant pels malalts pulmonars i persones trasplantades. Aprofito l’ocasió també per animar-vos als que ens seguiu i no sou socis, us feu, així d’aquesta manera serem una gran família que lluita i baralla perquè els malalts tinguem veu i vot. Sabem que costa, però cal intentar-ho i no rendir-nos a la primera. Un soci = veu i vot. Moltes gràcies La junta directiva de l’Associació Aire.