Hem estat amb l’escriptora Teresa Martí, presentant via Zoom el seu nou llibre ‘Noranta-sis hores’.⁣

Hi participem l’OCATT. Organització Catalana de Trasplantaments, Toni Bailo d’AIRE associació Malalts pulmonars i trasplantats pulmonars de Catalunya, i Josep M. Martínez, de l’AMTHC Associació Malalts i Trasplantats Hepàtics de Catalunya.

Gràcies Teresa Martí pel teu gran llibre de suport per a tots els que anem cap a TRASPLANTAMENT. Un llibre molt proper, comprensible i clar per entendre el procés per anar cap a trasplantament i la importància de la donació dòrgans quan un ha de marxar.

Gràcies a tots per acompanyar-me en la presentació del meu llibre: “Noranta-sis hores” va ser una presentació preciosa. Amb un col·loqui molt interessant i uns testimonis impagables i emocionants. Gràcies a l’Associació Aire, AMTHC i l’OCATT per fer-ho possible