Aquest passat Dimecres, dia 5 de Maig, i dins dels compromisos d’AIRE, amb la societat i les persones que tant hem de fer com a malalts trasplantats, hem fet dues xerrades amb els alumnes d’Auxiliars d’Infermeria del CES Joan Maragall de Badalona. Una de les xerrades ha estat al matí amb els estudiants del cicle de matins, la segona ha estat amb els alumnes del cicle de tardes. A l’Associació AIRE, ens agrada el tracte de tu a tu, personal, presencial amb els estudiants, però a causa del tema del Covid 19, aquest any ho hem realitzat per via telemàtica, i intentant respectar en la mesura del possible el desenvolupament que sempre hem fet de manera presencial. Hem intentat i pensem, que ho hem aconseguit, fer participatius als estudiants aconseguint una comunicació fluida entre ells i nosaltres, sempre amb la inestimable ajuda de l’equip de professorat del CES Joan Maragall, que gràcies al seu interès, hem pogut dur a terme aquestes xerrades. Per AIRE, ha estat una experiència molt positiva, i creiem sincerament que per a tots dos cursos també. La lectura final, després de les xerrades, i el visionat de la pel·lícula de l’OCATT ( a la sessió de tarda, el nostre voluntari Joan Pere Menárguez, en no funcionar el sistema d’àudio va haver d’anar narrant la pel·lícula, com es feia antigament amb les pel·lícules mudes), és tremendament positiu, amb una bona resposta per part dels dos cursos. Esperem que per a l’any que ve, i amb el Covid més controlat, puguem fer aquestes interessants xerrades de manera presencial.