AIRE ha estat convidat al simposi: Trasplantament Pulmonar Qui, quan, com, on?

On la nostra representant Marta Bagur ha estat l’encarregada d’exposar la importància i la necessitat, que tenim els pacients davant d’una operació tan important com és un trasplantament pulmonar, de professionals tant en el camp de fisioterapeutes especialitzats, psicòlegs i l’acompanyament de persones que ja han passat per aquesta experiència.
Ens sentim molt orgullosos i agraïts al SEPAR per donar-nos l’oportunitat de poder exposar les nostres inquietuds a aquest congrés.

6è Fòrum de Pacients amb Malalties Respiratòries
Dijous, 8 de juny de 2023
La nostra exposició sobre les Àrees de millora. Perspectiva del pacient, va ser molt ben acollida pels participants a aquest simposi. Al costat de la Sra. Marta Bagur @Associacioaire, també van intervenir el Dr. Ángel Salvatierra (Còrdova), que va parlar sobre la importància del trasplantament pulmonar i el Sr. Abilio Mota @associació Alpha-1españa, que va parlar de la seva experiència com a trasplantat.