El diumenge 4 de febrer, es va celebrar el 1r torneig de pàdel organitzat per Mou-te Per la Vida, amb l’objectiu de promoure l’esport i l’activitat física, en especial entre el col·lectiu de trasplantats/des.
El torneig es va celebrar al Club Tenis Vilanova, i va comptar amb l’assistència d’unes 80 persones entre trasplantats/des, doctors/es, infermers/es, amics i familiars.
Yolanda (presidenta d’Aire i trasplantada des de fa 5 anys) i Kiko (membre i trasplantat des de fa 1 any i mig), van representar l’Associació Aire participant de manera activa en el torneig.
Una jornada esportiva, emocionant i esperançadora que demostra que hi ha una nova vida després del trasplant, on l’esport hi te cabuda i n’és un pilar fonamental.
Gràcies als organitzadors i a cada una de les persones que van fer possible aquest dia tant emotiu✨