XLI DIADA PNEUMOLÒGICA
Dirgida per la SOCAP ( societat catalana de pneumòlegs ) aquest cap de setmana 25,26 i 27 d’Abril a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltru.
GRÀCIES a la Dra.Monasterio presidenta de la SOCAP per convidar-nos i estar sempre presents en la diada de Pneumòlegs de Catalunya .
AIRE vam estar presents amb un estan amb tota la informació de l’associació i donar a conèixer els pneumòlegs , infermeres dels hospitals de comarca de tot Catalunya .
Vam estar en contacte amb els pneumòlegs Dra.Amàlia Parc Tauli
Dra.Diana H.del Mar
Dr. Sellares H. Clínic
Dra. Molina, Dra.vicens, Dra. Santos de H.bellvitge
Director del SEPAR
Dr.ojanguren i infermers H.Vall d’Hebron .
Després vam anar a donar a conèixer l’associació els diferents estans d’oxigenoteràpia , i els laboratoris, GSK i astrazeneca.
Va ser una jornada molt enriquidora amb tants pneumòlegs, poder interactuar amb ells i donar a conèixer l’associació amb les novetats de l’any i el gran canvi que em fet
.