☀️🚶‍♀️❤️ Ahir vam celebrar la Caminada d’Agraïment al Donant.
Va ser un matí molt bonic en què, tot i la calor, vam poder gaudir de la caminada, compartir bons moments i agrair a totes les persones donants la seva generositat i compromís.
Gràcies a tots els que ens vau acompanyar i vau contribuir a fer d’aquesta jornada un dia especial.
❤️ Gràcies, donants, per regalar vida.
#GràciesDonants #Donació #Solidaritat #CaminadaDelDonant #RegalarVida DonarÉsVida