Divendres 5 de juny vam participar amb el nostre estand al 64è Congrés de la SERMEF (Societat Espanyola de Rehabilitació i Medicina Física).
Va ser una jornada molt enriquidora en què vam poder donar a conèixer la nostra tasca, compartir experiències amb professionals del sector i establir nous contactes amb persones i entitats compromeses amb la rehabilitació, la inclusió i la millora de la qualitat de vida de les persones.
Volem agrair a totes les persones que van visitar el nostre estand, es van interessar pels nostres projectes i van compartir amb nosaltres aquest espai de trobada i aprenentatge.
Continuem treballant amb il·lusió per promoure iniciatives que contribueixin al benestar, l’autonomia i la participació activa de les persones a la societat.



