Aquest dimecres 27 de maig vam estar a l’hospital de Bellvitge participant a la II Jornada per
trasplantats d’òrgan sòlid.
Viure bé després del trasplantament: Claus per a cuidar la teva salut.
La jornada va anar molt bé, molt enriquidora.
Ens va aportar molt els diferents temes :
la vacunació, la pell, medicació, dieta , l’exercici físic, la Salut mental l la qualitat de vida despres del trasplantament .
Al final de la jornada vam participar i compartir a la taula rodona amb les experiencies dels diferentes òrgans sòlids.
Gràcies a l’Hospital de Bellvitge, metges , professionals i la resta dels trasplantats dels diferents òrgans sòlids per fer-ho possible



