Os invitamos a ver el programa de TV3 “PLANTA BAIXA” que se emitió este lunes con la participación de la Marivi Lorenzo con EPOC y miembro de la junta de AIRE.

A continuació us enviem un petit escrit que va viure en directe aquell gran dia:
Sóc Marivi Lorenzo, tinc 48 anys i fa 9 anys que estic diagnosticada d’un MPOC. L’estratègia de tractament que estic seguint aquests darrers anys busca estabilitzar la malaltia i que no segueixi avançant.
Vull donar les gràcies a l’Associació Aire ia TV3 per donar-me l’oportunitat a través de l’entrevista de poder expressar-me i donar a conèixer el meu cas, fer visible la problemàtica afegida que patim amb un confinament tan llarg i per l’oportunitat d’alertar sobre la importància que té la vacuna per a tot el col·lectiu de malalts respiratoris.
Però sobretot agraeixo a les persones que formen part de l’Associació Aire per estar al meu costat, fer-me sentir recolzada i ajudar-me en la lluita del dia a dia.

Moltíssimes gràcies Mariví per les teves paraules i el teu testimoni de vida amb