En nom de l’associació AIRE, que agrupa els malalts pulmonars crònics i els trasplantats pulmonars de Catalunya; ens dirigim a tots per reivindicar el següent:

1- Demanar que es prioritzi la vacunació als malalts pulmonars afectats, ja que els pneumòlegs que ens tracten així ens ho urgeixen i les recomanacions que fan diversos pneumòlegs reconeguda solvència mundial.

2- Ens diuen que a causa de les nostres malalties, hem d’evitar tant sí com no agafar la infecció del Covid-19, ja que per a nosaltres tindria altíssims riscos per a la nostra vida i per la complexitat dels tractaments hospitalaris que ens haurien de dispensar.

3- Demanar que per evitar incompatibilitats i rebutjos amb les fortes medicacions que estem prenent, que sigui la vacuna Pfizer o si escau la Moderna.

Esperant ser atesos amb urgència a aquesta petició raonable

Barcelona abril del 2021

Yolanda fernández